onsdag 23 februari 2011

Litens Hus är på sportlov..

... i Sälen. En typisk sportlovsvecka, snön står högt runt husknuten, en meter minst. Lagom kallt är det -10, inte allt för fruset. Kunde ju varit några snäpp mindre på termometern. Sol till och från så vi klagar inte. Idag har jag tagit en vildag, det är 10 år sedan jag stog i backen med laggar på, trodde innerst inne att detta går på skit. Men icke har aldrig åkt så bra som denna gång, är hur lycklig som helst, antar att det är som att cykla har man väl lärt sig så är det bara att stå på!

bild tagen av mig själv

Vi bor i Östa Tandådalen och har bara ca 100 meter till liften och FunPark, killarna älskar den. Full med hopp, gupp, grinders osv..


bild tagen av mig själv

Vi bor i en typisk fjällstuga, full med furu.
Som tur är det så finns det gott om ljuskällor som mysar upp stämmningen.


bild tagen av mig själv

Ha en underbar onsdag, för det har vi.
Massa kram från Helena & Litens fjällstuga.
P.S Klicka gärna in på bannern högst upp på höger sida och gör en god gärning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar