söndag 13 februari 2011

En strålande vinterdag

Igentligen tycker jag att det är nog med snö och kyla nu men...

När solen lyser och allt är vitt då är landskapet bra vackert, man kan inte annat än bli lycklig. Hoppas nu bara det är lika fint om en vecka då vi har sportlov. Familjen ska upp till Sälen och jag vill så gärna att det är så här fint då så jag kan gräva ner mig i en snögrop intill stugväggen och sitta där på renfällen och låta solen gassa på mitt ansikte.

Bild tagen av mig själv

Mitt köksfönster idag med -10 grader utanför.

Idag blir det bananchokladkaka, får se om den går hem hos våra gäster. Elias har redan den som en favorit. Gårdagens lamm middag blev godkänt, jättegott blev betyget.


Bild tagen av mig själv

Ha en underbar söndag
Helena

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt att åka upp till fjälls, klart du ska placera dig vid husknuten med en bok kanske :) Tårta där lät smarrigt, kan man få receptet om det blev gott?

    Kramar! /Gisela

    SvaraRadera