lördag 19 februari 2011

Coral Museum

bild tagen av mig själv

När vi var i Thailand i julas så besökte vi en ö, Koh Talu, det var en familj som ägde hela ön och det som fanns där var denna resort. 
Hus att bo i, en restaurang och en beach bar.
Man kunde gå trekking, paddla kanot och snorkla. Och that was it.

bild tagen av mig själv

Sista morgonen på ön, efter att jag varit på massage kl. 7. Tidigt, jag vet men fick en specialtid, massören var inte nöjd från gårdagens omgång, fick inte bort knutan jag hade i svanken, så hon ville prova thaiherbs. Det funka. Efter det så trekkade jag lite på egen hand in i "djungeln".
Följde skyltarna till Coral Museum.

bild tagen av mig själv

Platsen var helt underbar, fullt av koraller och snäckor. Överallt var det koraller det hängde från träden och hela marken och stranden var täckt.


bild tagen av mig själv


bild tagen av mig själv


bild tagen av mig själv

Tiden var allt för kort på ön och jag saknar det.
Nu nästa vecka mot nya äventyr, denna gång får vi utforska snökristaller.
En vecka i Sälen väntar.

Ha det så bra för det ska jag ha.
Massa kram Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar